財自雜炊分享

係網上睇到條片,集合投資、財自、年輕退休、Digital Nomads等concept 於一身,可以一看。

同所有人發跡的故事一樣,全片最難明係佢點樣用三年儲到嗰50萬美元(我唔知美加programmer係咪一畢業就好值錢,香港就一定唔係),但其他分享都值得細味。

於我而言,全片重點如下:




Here you go:

留言

  1. 全片最難明係佢點樣儲到嗰50萬美元
    // 兩個人五年儲50萬美元,即是每人每年5萬美元。又唔係話無可能。其實佢地係咪去左泰國退休?如果係的話,其實應該唔駛好多錢就可以退休了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿幾歲wor...如果係香港,接近無可能。

      美國工程師值錢,可能性大好多。但佢又話係多倫多做programmer,我真係唔知條數啱唔啱。

      Anyway,人地點講我點聽,我又唔會唔信。反而會諗點樣係段片搵到啲新idea填補自己不足。希望每一個讀者睇完都有得著。

      刪除
    2. By the way, 條片佢話三年儲50萬美元,唔係五年。

      刪除
  2. 我有一個移左民去美國既朋友喺iBank 度做IT, 佢話programmer 年薪12万起, 不過好難入。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意美國搵錢唔難,不過唔知加拿大係咪一樣。

      人如果叻,又做啱行業搵錢行業,的確好大機會做到。

      刪除
  3. 佢同我講要喺美國搵錢唔難, 只要你夠勤力, 你想收工後做幾多份part time 都得, 而且佢地full time job 啲時間唔係好長, 好早收工。佢話大把唐人喺嗰边死做難做幾年然後full paid 層樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此,長知識了!

      同一個方法,應用在樓市或者股市都可以達成類似目標。

      不過話說回頭,如果一畢業年薪便有十萬美元以上,兩個人要在畢業九年內要達成一百萬美元,即使不投資也沒有難度。

      刪除
  4. 老實講,我睇唔到一半頂唔順就quit咗。三年可儲到50萬美元,但做十年"只"有100萬,呢個只係一個高薪的故事。至於其他,都是些老生常談的心靈雞湯。
    高薪儲到錢(或有層樓),然後到較低消費地區退休,呢類在台灣嘅香港人,真係一個招牌打死幾件,但個個都好低調,好少談論身家,事關根本無人認為有咩咁叻咁特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢段片個key message唔在於有無人叻,亦唔在於幾快幾後生幾年輕做到。

      我睇到嘅重點係:除左搵錢洗錢,人生仲有其他option。而提早理財係極度有助於人選擇其他option 的可行性。

      刪除
    2. 風兄同R兄都已經上左岸, 條片既 TARGET AUDIENCE 應該係小弟呢種仲努力中既中佬。

      同意R 兄所講, 其實唔應該將重點放係「30歲 / 50萬」等數字, 我相信R兄放條片出黎, 都係想令更多人知道人生其實可以有好多選擇, 有人香港有層樓收租去台灣生活, 有人係美國搵錢去泰國退休。就算無足夠資產, 係科技發達下, 可以選擇 work remotely 黎降低 cost of living 又或者做 PART TIME 增加收入。

      風兄身在台灣, 身邊當然不乏「識諗」既香港人。R 兄想提醒的, 應該是一班還以「買樓為人生唯一目標」的打工仔吧。

      刪除
    3. 二當家說得不錯,還有那些已上岸但不懂人生為何物的人。

      刪除
  5. Programmer 按資歷賺到 60-100k 加紙左右,如果係有名大公司如 google 100k 以上不是夢。但税較高,take home 可能得75 pct? 如和家人同住,储50k 一年係可以的。佢話invest index fund, 3年翻一翻,這我不懂了。另外programmer 好處係好多時可remote working , 半退休容易做 part time.

    回覆刪除
    回覆
    1. RC兄,大致上同意你的comment.
      投資回報方面較容易解釋,用槓桿就行。

      的確programmer很適合做digital nomads, 很合新一代全天候融合工作與享受生活的心態。

      刪除
  6. 三年儲五十萬USD,計返港紙,每人每月要儲五萬四千幾先能夠達標,美加做Programmer好好搵既,不過真係唔清楚係咪有儲到咁多

    係香港要做到,首先你份工要搵七皮八皮,最好痴埋屋企住同比少D家用先有機會達標。係香港二十多歲有呢個人工,都算係人中之龍

    只能對自己講聲加油,係將來也能達至呢個境界

    回覆刪除
    回覆
    1. ching 想達至的境界係指收入定自由?

      刪除
    2. 收入和自由都想,兩者相輔相成,揾多D儲多D自己之路又近D

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

澳洲稅務入門 (2) - 稅務居民的稅制

九月流水賬 (2023)

四月流水賬 (2023)

八月流水賬 (2023)

五月流水賬 (2023)

六月流水賬 (2023)