《懶系投資法》已上架,請從速搶購

傍晚特地到書店尋找 Blog 友風中追風的處子之作《懶系投資法》,很幸運給我找到。書架上只剩最後一本,大家欲購從速。


暫時睇了九十頁,老土啲都要再講,真係從來冇見過一本香港人寫 Fixed Income 的書(另送穩定收益資產)寫得咁全面,亦冇見過花咁多篇幅講直債。剩係睇到呢度已經值回書價有凸,可恨書架上只有一本,不然買多幾本給朋友看,豈不美哉?

到目前為止,最深印象係本書唔止講理論同實踐,風中兄仲夠膽將失敗事蹟也收錄在書內,務求讓讀者獲得立體而寶貴的經驗,實乃真君子也!



唔講啦,難得如獲至寶,睇書!

留言

  1. 我又要,買俾我啦😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啊,我聽日再去睇下有無,有就買本畀你。
      你唔好偷偷地買咗啊!

      刪除
    2. okok,下次見到你俾返錢你,thanks~^_^

      刪除
    3. 少少錢不用分得那麼清,請我食個麥記就可以🤣🤣

      不過我仲未找到,今日再去睇下。

      刪除
    4. 唔緊要啦,咁正既書,我相信會再翻印🤣

      刪除
  2. 呢本相信會成為金科玉律!
    (我有寫序啊~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 皮老闆,直情係教科書之標準,仲要係用心寫嗰隻。

      極高含金量內容加埋兩位高人氣blogger寫序,想唔好賣都難...

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那恐怕要讓風輕兄失望了,講投資我同大家仲有段距離,但講到懶應該無人贏到我 XD

      刪除
  4. R兄, 我也認為風兄,將個人的投資理念及心法,全供獻給大眾,希望各讀者細心閱讀及理解。

    回覆刪除
    回覆
    1. KK 兄所言甚是!我相信此書必定幫到大量讀者。

      刪除
  5. 得R兄此等高手盛讚,有點受寵若驚呢!
    實話實說,寫這本書幾乎淘光了小弟在這方面的多年研究精要,毫無保留,能力已見底了,要完全回血可能需四五年時間。所以,很難有第二本。書中欠缺的只有一些更詳細的操作步驟(或某些細節需進一步解釋),但這些是次要的技術操作而已。
    人在台灣,沒有甚麼宣傳,此書就只待有緣人吧,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 風中兄又派高帽,我才是受寵若驚呢!

      看書中內容,我完全感覺到風中兄的功力深厚,research 功課做得足之餘又能廣納其他投資者的經驗和意見。

      你說欠缺詳細操作,我覺得是吹毛求疵了,書中的資訊已很詳盡,就只差教人點填開戶表格、點按掣下單了...

      作為讀者我們還能有什麼奢求呢?(有,簽名吧,哈哈)

      刪除
    2. 哈哈,弄得好像大家在互相吹捧,會被旁人笑話 XD
      總之,希望這本書會對大家有所啟示。寫固定收益類資產的人較少,拋磚引玉,如果這本書可以令市面多點討論,引得真正高手出手(例如R兄)也寫一寫這方面的心得,那才是幸甚。

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

澳洲稅務入門 (2) - 稅務居民的稅制

九月流水賬 (2023)

八月流水賬 (2023)

五月流水賬 (2023)

六月流水賬 (2023)

十月流水賬 (202310)